Nagroda główna w konkursie powiatowym #STOPSMOG – pięciodniowa wycieczka do Wrocławia
15878
post-template-default,single,single-post,postid-15878,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1400,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.0.9,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

Dziesięcioro uczniów z klas III TL i II TE wzięło udział w pięciodniowej wycieczce do Wrocławia. Była to nagroda główna w powiatowym konkursie #STOPSMOG, w całości sfinansowana przez Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim.

Przez pięć dni mieliśmy okazję zwiedzić najciekawsze miejsca i zakątki Wrocławia: Ostrów Tumski z Latarnikiem, Starówkę Wrocławską, Zoo z Afrykarium, Hydropolis, Panoramę Racławicką, Muzeum Narodowe, Muzeum Etnograficzne. Skorzystaliśmy ponadto z przejazdu Polinką (miejską kolejką linową), wjechaliśmy na punkt widokowy Sky Tower oraz zwiedziliśmy Akademię Wojsk Lądowych, gdzie dowiedzieliśmy się jak wyglądają szkolenia na symulatorze Rosomak oraz Śnieżnik.

Dzięki noclegowi w samym centrum Wrocławia, mogliśmy korzystać z dogodnej komunikacji miejskiej i sprawie przemieszczać się po nim.

Wśród wielu atrakcji Wrocławia duże wrażenie zrobił na nas, odbywający się przy Hali Stulecia Koncert fontann, który podziwialiśmy dwukrotnie: przy muzyce poważnej i muzyce pop.

Jeden dzień przeznaczyliśmy na wyjazd do Sobótki z wejściem na Masyw Ślęży, by móc podziwiać widoki na piękną okolicę Przedgórza Sudeckiego.

Cieszymy się bardzo, że udało się nam wygrać konkurs i zwiedzić Wrocław. Z całą pewnością nas zachwycił i chętnie tam wrócimy.